Sponsors van SV THOS

Voor iedere sportclub of vereniging zijn de sponsoren van levensbelang. Alle hulp en bijdragen van onze sponsoren worden zeer gewaardeerd en dankzij hun hulp kan SV THOS voortbestaan. Namens het bestuur, de vrijwilligers en de leden: BEDANKT!!

Mocht u ook interesse hebben om bordsponsor te worden of op een andere manier de SV THOS willen steunen, neem dan contact met ons op.

Nieuwe hoofdtrainer s.v. THOS - Sportvereniging THOS Beerta

Nieuwe hoofdtrainer s.v. THOS

16 februari 2024 - Met ingang van het nieuwe seizoen 2024/2025 is Danny Jager de nieuwe trainer van het 1e elftal! Danny heeft op 15 februari een contract getekend voor minimaal 2 jaar. En gaat Bob Mulder opvolgen als... lees verder »

THOS zoekt jou! - Sportvereniging THOS Beerta