Clubicoon overleden

Clubicoon overleden Sportvereniging THOS Beerta

Geschreven door:
, 14 maart 2020

Beste leden, vrijwilligers, oudleden en supporters van de SV THOS.

Afgelopen middag bereikte ons het zeer droevige nieuws dat onze oer-clubman, barmedewerker, grensrechter en terreinknecht, kortom "Mister THOS" Dhr Jakob Sikkema op 67-jarige leeftijd is overleden.
Wij zijn zeer geschokt door dit trieste en heftige nieuws.
Als men THOS zegt, zei men eigenlijk Jakob Sikkema.
Jakob was een man die zich altijd en overal waar hij maar kon zich inzette voor zijn THOS.
Jakob... we gaan je heel hard missen TOPPER.

Onze gedachten gaan natuurlijk vanuit de gehele vereniging uit naar Jaap, Rona, Owen en Amy en andere familieleden en naasten

Rust zacht.

Bestuur SV THOS

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.

Nieuwe hoofdtrainer s.v. THOS - Sportvereniging THOS Beerta

Nieuwe hoofdtrainer s.v. THOS

16 februari 2024 - Met ingang van het nieuwe seizoen 2024/2025 is Danny Jager de nieuwe trainer van het 1e elftal! Danny heeft op 15 februari een contract getekend voor minimaal 2 jaar. En gaat Bob Mulder opvolgen als... lees verder »

THOS zoekt jou! - Sportvereniging THOS Beerta