Een eeuw voetbal

Een eeuw voetbal Sportvereniging THOS Beerta

Geschreven door:
, 1 mei 2020

Vandaag op 1 mei bestaat onze Vereniging HSN THOSH 100 jaar! Een historische en feestelijke gebeurtenis. We zijn allemaal verheugd dat we deze mijlpaal als vereniging hebben bereikt.

Lieve Thossianen. We willen op op deze heugelijke dag voor de SV THOS toch even stil staan bij alle mensen, en dan bedoelen we ook echt álle mensen... ook de mensen die helaas niet meer onder ons zijn maar die toch heel belangrijk zijn geweest in het opbouwen, en die zich hebben ingezet om het voortbestaan van de vereniging te waarborgen in de 100-jarig rijke historie van de club. Respect voor jullie allen!

Alie mensen die wat voor de vereniging doen, wat betekenen of gedaan hebben in wat voor vorm dan ook willen wij zeer hartelijk danken voor jullie inzet voor de SV THOS .

Lieve THOSSIANEN.... Van harte gefeliciteerd. We zijn trots op jullie. PROOST

Bestuur SV THOS

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.