Met Thos naar Torremolinos

Met Thos naar Torremolinos Sportvereniging THOS Beerta

Geschreven door:
, 28 januari 2024

Zaterdag 13 Januari was het zover om 12 uur 's nachts naar de kantine van s.v. THOS waar we onder het genot van konden wachten op onze bus BIG WOODY. Om 01:30 vertrok de bus en we waren onderweg naar Eindhoven airport. Waar we om 07:30 in het vliegtuig stapten onderweg naar Malaga.

Aangekomen bij het hotel kon de korte broek aan want daar was het 21 graden, en werd de bar van het hotel eens goed bekeken. Er zaten verschillende voetbal verenigingen bij ons in het hotel die elke morgen in de bus stapten om eerst een training af te werken en daarna vaak nog een wedstrijd. Waarbij THOS dan zorgde voor de mentale support voor die teams. Nadat alle bussen weer vertrokken waren vervolgden wij onze routine bij de hotelbar. THOS was op voetbalkamp voor de teambuilding en naar mijn mening is dat goed gelukt.
Elke morgen werd er een gigantische strandwandeling voorbereid door de trainer. En na een flinke wandeling over het strand volgde een bezoekje aan de lokale horeca om de Spaanse cultuur eens goed in ons op te nemen.

Al met al waren het een geslaagde paar dagen onder de Spaanse zon, en wil ik de boys en technische staf bedanken voor deze prachtige dagen.

Marcel Zuidema

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.