Vrijwilligers gezocht

Vrijwilligers gezocht Sportvereniging THOS Beerta

Geschreven door:
, 18 september 2019

De SV THOS zoekt met spoed extra vrijwilligers voor de volgende werkzaamheden:

• Kantinebeheerder. Hij /zij werkt samen met Mevr W. Leerraar en zorgt o.a. voor de aankleding van de kantine, beheer van de voorraden, bardiensten en planning hiervan. Afstorten opbrengsten samen met de penningmeester etc.
  • 5 Barmedewerkers. Hij/zij draait volgens rooster bardiensten op dinsdag- en donderdagavond. Zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagmiddag bij thuiswedstrijden.

Tevens zijn we op zoek naar meerdere lopers om het oud papier op te halen op de volgende data:

• 09 Oktober
  • 13 November
  • 18 December

Ook als je geen lid bent van de SV THOS maar de club wel een warm hart toedraagt en een steentje bij wilt dragen ben je natuurlijk van harte welkom.

Zonder extra hulp en vrijwilligers kan onze club niet draaien dus meld je aan in de kantine of bij het bestuur.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.